maanantai 26. tammikuuta 2015

hiusväri hakusessa

Hanna:     Oikeesti, miten voi väsyttää näi palon?! Nukuin viimeyönä melko kehnosti ja nyt oon täysin kuollut. Silmät ei pysy kunnolla auki, ja onneksi ei pysykkään...on nimittäin sen verran mustat silmät että ennemmin piän silmäni kiinni ku näyttelen niitä. Se vain, että koska on koeviikko, ei voi pitää silmiä kiinni. Ja jos silmät on jollain tapaa kiinni niin kirjassa. Voi surkeus tätä väsymystä..Pelkkää valivalia koko päivä ku ei voi nukkuakkaan :( Ehkä oon itselleni sen verran armollinen, että otan puolen tunnin torkut syönnin jälkeen. Jospa opiskeluki sujuis sen jälkeen parenmin.
     Oon menos lähiaikoina kampaajalle värjäämään tukkaani. Jotain tän tapasta oon suunnitellu :)





Saa nähä mihin näistä päädyn vai päädynkö mihinkään ;p Nyt syömään ja päiväunille ❤
(Kuvat

6 kommenttia:

  1. Heipähei. Pidän kovasti banneristasi, koska värit on niin kivoi ja punanen huulipuna söpö. En minäkään malta nukkua, väsy on tuttu juttu. Tiesitkö, että vesivärit on kivoi.
    terveisin minä ja me täältä
    silakatongella.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo koskaa ei nuku jos on tekemistä vaikka kui väsyttäiski :/

      Poista
  2. Ihana banneri! Täällä on muutenkin muutamia tosi onnistuneita kuvia, tykkäsin. :) Postauksien tekstit voisi olla paikka paikoin vähän selkeämpiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo oon yleensä kauheella kiireellä koittanu kirjotella eikä äikkä muutenkaa multa oikee luonnistu, mutta yritän jatkossa olla selkeämpi. Kiitoksia kommentista :)

      Poista
  3. Toi hiusväri on kyl aivan ihana ! Rakastuin :D ♥ Erityisesti toi kolmas kuva vau !

    VastaaPoista
  4. Oioioioohhh samanlaist hiusinspist mullaki, haluisin niiin kovin! Ihana väri.

    VastaaPoista