torstai 10. heinäkuuta 2014

Kysy poikaystävältä -vastaukset

Kysymyksiä minusta: 

Mitä haluaisit tehdä tulevaisuudessa?  -o emmä oikee tiiä..ei oo semmosta haavetta tai unelmaa..mutta fudiksen parissa ois kiva puuhailla!

Mikä on ollut elämäsi hienoin hetki?  - Joku reissu pikkupoikana johonki Tukholmaan :D Eipä oo ollu mitää hienoo ja siistii täs elämäs vielä..

Missä olet mielestäsi onnistunut parhaiten elämässäsi?  - Ööö en missää..no oon mä kerran ku sain nelosella kympin matikankokeesta :)

Mitä kaikkea olet harrastanut?  - Uinuhan minä olen joku seittemän vuotta, pelannu potkupalloa joku viis vuotta ja salibandya tuli muuan vuosi lätkittyä. Tällä hetkellä hakkaan fudista nurtsilla, mulla oli siis parin vuoden tauko jalkapallosta kun ei ollut joukkuetta, mutta nyt sen pallon perässä juossaan ku hullu..

Entä mitä haluaisit vielä harrastaa?  - Eipä mulla oikeen kiinnosta enää mikää muu ku fudis, että en mä mitää haluis alkaa enää harrastaa. Lätkää voisin testata jengis mut seki maksaa nii penteleesti..

Onko sinulla sisaruksia?  - Eipä nuita ole.


Kuvaile itseäsi 3 sanalla?   - 1. TYHMÄ 2.AJATTELEMATON 3.KOMEA

Kuinka vanha olet?  - Joo minähän olen vuonna 97 siinä syyskuun loppupuolella putkahtanu tähän maailmaan.

Tuletko hyvin toimeen hannan perheen kanssa? Entä hänen kavereidensa kanssa?  - Hyvin homma natsaa ! Ei mitään ongelmaa perheen eikä kavereiden kaa, mitä mä nyt niitä kavereita oon nähny.


Kysymyksiä meistä:


Kumpi teki aloitteen?  - Hanna alko siel mökil juttelee mulle mut mä sit sen illan jälkeen faces yms.

Onko teillä joku yhteinen intohimo?  - Eeeipä oikeen muutaku et  molemmat tykkää urheilla.

Paras yhteinen muisto?  - Joku mökkireissu kahestaan :))

Elättekö hetkessä vai mietittekö jo tulevaisuutta yhdessä?  - Hetkessä. Mitä sitä suunnittelemaan kummemmin? Mitä jos toisen päälle ajaa vaikka lentokone ? Sit menee suunitelmat pilalle..

Oliko teillä ensiksi jotain ennakkoluuloja toisistanne?  - Ei mulla ainakaan !


Mikä teidän suhteessanne on parasta?  - Kaikki on parasta ! 

Millasista jutuista yleensä riitelette?  - No en mä nyt tiiä..ei olla suuremmin riidelty.

Mistä asioista ootte samaa mieltä?  - Ei mistään..:D taino siitä että ruoka on hyvää :)

Missä näette itsenne 5 vuoden päästä?  - Öööö..meikä varmaa jossai siwan kassal ja hanna opiskelee.

kuinka kauan aikaa olette olleet yhdessä?  - 1 vuosi 2 kuukautta 6 päivää

kauanko aikaa tunsitte ennen seurustelua?  - Oisko ollu jotain neljä kuukautta.

missä yleensä vietätte aikaanne yhdessä?  - Meillä ja Hannalla

onko teillä yhteisiä kavereita?  - Ei tai siis kyl me toistemme kaverit tunnetaan mut siis ääplöö XD 

kuinka usein riitelette?  - Aika harvoin. 

kuinka paljon teillä on ikä eroa?  - Meikäläisen matikalla sitä kertyy kuus kuukautta :) 

missä tapasitte/millon?  - kaks vuotta sitten helmikuussa kaverin mökil :)


Kysymyksiä Hannasta:

Mikä on parasta hannassa?  - Sen luonne <3 i likeeeee!!

Mihin ihastuit hannassa ensimisenä?  - Ööö..ulkonäkö tais olla :)

Kuvaile Hannaa viidellä sanalla.  - 1. Kaunis 2.Omalaatuinen 3.(hieman) Tyhmä 4. Täydellinen 5.Seksikäs

Hannan parhaimpia puolia, entäpä huonoimpia?  - Edelleenki se luonne <33 mut huonoimpia on varmaan ku se vähän tuppaa valittamaan..mut ei se menoo haittaa !

Mikä on Hannan lempiväri?  -Kaikki kirkkaat värit :) 

Entä lempielokuva?  - TITANIC!!

mitä ajattelet hannan bloggauksesta?  - En oikeen mitää :D senkus bloggailkoon jos tykkää, mua se ei haittaaa ! :)

mihin rakastuit hannassa?  - Luonteeseeeennn! 

tuleeko hanna hyvin toimeen perheesi kanssa? entä kavereidesi kanssa?  - Tulee :) Ei huolen häivää!






1 kommentti: