lauantai 12. heinäkuuta 2014

Juosten ympäri järven

Hanna:     Helou! Meillä oli tänään sellaiset meidän kylän järjestämät "juoksukisat". Aikuisilla(yli16v.) matkana oli 12km. Leikkimielinen kisa juostiin juuri kuumimpaan aikaan päivästä, kahden maissa ja täytyy kyllä sanoa, että kylmä ei ainakaan ollut! Hirmuisen kuuma ilma ei oikein sopinut minulle ja niimpä juoksu tyssäsi jo alkuunsa. Matkan puolessa välissä mulla alkoi ahistaa aivan hirveästi hengitystä. En voinu hengittää kunnolla, ja minun hengen haukkomiseni kuului varmaan kilometrin päähän. Onneksi matkan varrella sai lääkettä ja juomista, niin jaksoin juosta loppuun asti kävelemättä. Huhhuh! En tietänyt maaliin saapuessani itkeäkkö vai hymyilläkkö. Nyt kuitenkin tajusin, että hymmyillähän minun pitää! Oli nimittäin melkoinen suoritus siihen nähen, että henki ei kulkenut ja lievä auringonpistoskin vaivasi. Niistä huolimatta jaksoin juosta koko matkan ja fiilis on nyt hyvä. Aika oli kyllä huonompi, kuin mitä se on tavallisella lenkillä, mutta uskon, että kuumuudella oli suuri vaikutus siihen.
     Tapahtuma oli todella onnistunut ja se järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa. Juoksen kyllä ensivuonnakin ja toivon, että saataisiin lisää osallistujia. Huomenna olisi luvassa kyläjuhlat. Nyt muutama sekalainen kuva eiliseltä ja minun ja katin kalareissulta.
IMG_4088
IMG_4107
IMG_4180 IMG_4204 IMG_4231 IMG_4273 IMG_4291 IMG_4304 IMG_4316

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti