lauantai 15. helmikuuta 2014

Mä en oo lomalla, mä elän elämää.

Hanna:     Kuvia vaan :)



Sori nää kuvat on sit huonolaatusia ja tosi huonon värisiä ku tämä kone taas jotenki vammailee..


Torstaina oli penkkarit ja mun naama sotattiin huulipunalla taas :)


Aloin kattelemaan tasan vuosi sitten otettuja kuvia ja tajusin, että näytän iha eriltä ku vuosi sitte. Jotenki nuoremmalta tai jotai :(... :D
Hoksasin myös, että mulla oli viime ystävänpäivänä sama paita päällä ku tänäki vuonna :D


Käytii siis tosiaan eilen siel hirvivajalla, mut mulla ei oo tän enempää kuvia. Tai on mut ne ei oo julkaisukelpoisia :'D

2 kommenttia:

  1. Voi kun toi leivos näyttää hyvältä!
    http://jennariikkas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Se maistu hiukan oudolta mut kyllähän se ihan hyvää oli! :)

    VastaaPoista