sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Viikonloppu



Mooips :)
Ensinnäkin, en aio nyt alkaa kertomaan itsestäni mitään erikoista. Tossa mun ja Jonnan ekassa postauksessa on jo jonkin verran tietoo. Ja jos tahotte, niin käykää kurkkaamassa mun vanha blogi :)

Menen nyt siis suoraan asiaan, elikkäs tähän viikonloppuun. Perjantaina Janne tuli meille ja käytiin illalla (oikeestaan yöllä) paistamassa makkaraa hirvivajalla. Lauantaina vaa oltiin ja mähöttiin. Taino oikeestaan minä mähösin..Illalla ku Janne lähti ni kateltiin jonnan kaa vaatteita, mitä voitais tilata. Tilaan varmaa tässä joku päivä jotaki rättejä :)
Tänään mä oon tehny ruokaa, ähertäny äikän kirjotelman kanssa ja tietenkin kuntoillu!
 siis kaikin puolin rento viikonloppu.

Ja nyt niitä kuuluisia kuvia joita oon räpsiny viikonlopun aikana.
Eiks ookki mulla aika ihanat tohvelit? :) Taino oikeestaa ne on Jonnan mut mää vähä lainasin niitä :)
No täs nää tohvelit näkyy päremmin :)
Oli pakko laittaa tänne nuistaki kuva ihan vaan muodon vuoksi  :) Enhänmä nuita paljon käytä..on meinaa isommat painot käytössä ;)

Hanna

2 kommenttia:

  1. voi ei ihanat noi pinkit painot!! rakastuin :D kiva blogi teillä muutenkin:)

    VastaaPoista
  2. hahah! ne on! :) hyvä että on kiva :)

    VastaaPoista