tiistai 8. lokakuuta 2013

kaksoispisteviivadeedee

Heippa! :)
Tänää saatiin enkun kokeet ja mun numero oli mulle täydellinen yllätys! 8+..WHAT?? Ja kokeiden keskiarvoki on nyt 8.5 :) Pitäs vaa tuohonki aineeseen panostaa kunnolla ni saattas tulla iha jees numero toikkariin. Ja taas mä puhun koulusta! Vaan ku ei mulla oo muutakaa sanottavaa. 

Ää alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää näää omanaamakuvat joita on aivan liikaa.. Nyttekki koko postaus täynnä. Nooh, viikonloppuisin niitä tuskin tullaan näkemään paljoa, koska silloin mulla on aikaa kuvata jotain muutaki ku omaa pärstää :) Ja nää jotku on sit aika huonolaatusia koska pikkusisko kuvas. 


ilme..xd noo onneks ei aina tartte olla nii vakavana :)
Loppuun vielä tämmönen pakollinen aika läppä tuksuhuulikuva :)) hahah! 

Hanna

4 kommenttia: