torstai 26. maaliskuuta 2015

punaposkipulleroinen










 Hanna:     Huh! Eka koe takana ja lähti kyllä koeviikko niin loistavasti käyntiin...:D Oikeesti meni kyllä iha surkeesti. Huomenna ois sit vuorossa matikan koe, jota tuskin pääsen läpi. Nyt tässä hikihatussa oon koittanu harjotella mut mikään tehtävä ei oo menny oikein.
Tänään ois vuorossa matikan laskujen lisäksi lenkkeilyä, kuntopiiriä ja vähän lisää matikkaa.

     Onko kellään mitään vinkkejä, miten saisi punaisen ihon peitettyä tai sen punaisuuden kokonaan pois? Olin tänään täysin ilman meikkivoiteita sun muita, ja en edes uskaltanu vilkasta peiliin. Mun posket, leuka, nenä, otsa ja silmienympärykset on ihan punaset ja se on enemmän ku ärsyttävää. Mun on tosi hankala meikatakki ku tuntuu et näitä ei saa millään piiloon ja sit naama on kauheessa pakkelissa, mutta pakkelista huolimatta mun naama helottaa punasena...Jos joku tietää mitä tehdä punaiselle iholle, tai tietää mistä se voisi johtua, kertokoon sen minulle nyt heti!


2 kommenttia:

  1. käytä vihreen sävyistä primeria tai peiteainetta. Primeria voi olla vaikeempi löytää vihreen sävysenä, mutta peiteainetta löytyy vihreenä tosi monilta. Kuten ihan Seppälöiden meikkiosastoilta löytää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä! Oon miettinykki vihreen peiteaineen ostamista ja oon jotain vihreetä juttua joskus käyttänykki, ne auttaa mut musta tuntuu et naama jää vihreeks :D Ehkä mun käyttämät tuotteet ei vaa oo ollu hyviä tai oon käyttäny niitä liikaa tai väärin. Mutta tosiaan joo, pitää kokeilla jotain muuta :)

      Poista