lauantai 8. maaliskuuta 2014

Hiihtoloman kuvapläjäys

Hanna:     Heimoi :) Niin vain meni hiihtoloma, kauheen äkkiä. Raumalta selvittiin hengissä ja Torstaina käytiin mummolassa ja perjantaina kuusamon tropiikissa. Vähän outoa ku en oo käyny laskettelemassa ja hiihtänykki oon normaalia vähemmän. Yleensä hiihtolomalla ja muutenki keväällä oon tosi paljon ulkona eikä mulla kyllä kovin tylsää ole ollut, mutta nyt se ulkoilu on vähän jääny :/  Tosin tänään kävin kyllä vähän ulkona kuvailemassa. 


No nyt siihen etelän reissuun! Oltiin siis tosiaan Jonnan ja Meerin kaa Raumalla Mariannen luona. Lähettiin sinne jo torstaina ja tultiin tiistaina takasin. Ai että junassa istuminen oli mukavaa..Takapuoli oli aivan puuduksissa ja väsyttiki iha sopivasti. Mutta kuitenkin, junamatkaa lukuunottamatta koko reissu oli tosi onnistunu. Oli mukavaa ja ihan riittävästi "ohjelmaakin". Käytiin pari kertaa porissa, ajelulla ja shoppailemassa. En mä nyt oikeen tiiä mitä mä tästä reissusta kertosin, joten muutama kuva reissusta :)

On muutama sellanen biisi, joita tuli kuunneltua tosi paljon tän loman aikana. Varsinki nää kolme soi aika tiheeseen tahtiin radiossa:

Mut sit kans tää soi kokoajan päässä :D




Siinäpä oli raumakuvat :) Ei niitä hirveesti ollu mutta parempi vähän ku ei ollenkaan vai miten se meneekään. Nyt muita loman aikana räpsittyjä kuvia.


Ainii ja tässä joitain ostoksia, loppuja voin kuvailla joku toinen päivä :)

Torstaina käytiin siis mummin luona ja kuvailin siellä kaikkee mahollista, mm. mummin hajuvesiä ;D
Mä ja Annis menossa uimaan kuusamoon :)
Mun oma pikku laama...eiku poni ♥

Tänään paisto aurinko ja räpsin vähän kuvia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti