lauantai 4. tammikuuta 2014

pikakuulumiset

HeiBs! :)
On ollu taas pienoinen tauko, joten päätin tulla kirjoittelemaan tänne, vaikkei mitään ihmeellistä kerrottavaa ookkaan.           
Uudenvuodenaaton vietin Annan luona. Räpsittin kuvia, puheltiin niitä näitä ja tehtiin kaikkea muuta mukavaa :) Ikävä kyllä, ottamamme kuvat eivät ole julkaisukelpoisia...:D           
          Eilen menin Katille ja se värjäs ja leikkas mun hiukset. Laitettiin vaaleita raitoja ja lyhennettiin etutukkaa. Kuvia hiuksista myöhemmin :) 
Oli kiva nähä molempia tytsyjä pitkästä aikaa!       
          Ku tulin tänään kotiin, lähettiin Jonnan ja Meerin kaa autoilee jajaja hmm..Empä mä oikeen muuta oo tehnykkää :D
          
Kuka haluaa nää kengät?? :D Jonna ei käytä näitä ja mä en pysty kävellä näillä..:D Nojoo ehkä mä opin ja ehkä näille on käyttöä vielä joskus, joten jospa me vielä jonkin aikaa pidettäis näitä tuolla sängyn alla, missä ne on käyttämättömänä olleet :D


Hanna

7 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi, mutta tykkäisin enemmän jos kirjoittaisit enemmän!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Juu yritetään kokoajan kirjotella enemmän!

      Poista
  2. Ouuu nice shoes! Haluan!!

    VastaaPoista
  3. Voisko noita kenkiä jotenki ostaa kohtuu hintaisesti?

    VastaaPoista
  4. IHANAT kengät!! mulle kelpais kyllä ;) jos kyllästyt niiden pitämiseen sängyn alla niin täällä olisi yksi joka haluaisi nuo :D hihi

    VastaaPoista