sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Hullu sä et ole, mut joskus sitä romahtaa

Moikka taas pitkästä aikaa!
En oo kirjottanu tänne pitkään aikaan. Olin viimeviikon Kemijärvellä ja mulla ei ollu konetta mukana ni en voinu kirjotella. Ja muutenki on ollu kauheesti hommia.
Käytiin Jannen kaa rovaniemellä viime viikonloppuna ostoksilla. Ostoksista kerron enemmän sitten ku jaksan..:D
särki päätä..:(
No epistä! Iskä pääsi taas helikopterin kyytiin ku ne haki poroja. Itekki oon joskus pienenä ollu kyydissä ja siitä on otettu kuvia..Alettiin tyttöjen kaa ettimään niitä, muttei löydetty :( Löydettiin kuitenkin muita aika hauskoja kuvia. 
Tässä muutamia: 

Oon ollu lihava jo lapsena :D
Ville, Jonna ja mä :)
Jonna, Ville ja mä :)
Jonna..:'D
joku hirveen ruma lapsi..
Iskä ja joku hörökorva



Olin siis viikon Kemijävellä ku oli se tetti sielä. Olin seppälässä ja sielä oli kivaa jajaja joo eipä siitä sen enempää :)
Lattialta löyty tommonen juustosydän :o
takkuripsi

Oivoi...Taaskaan tästä kirjottamisesta ei tuu mitään..Nojoo laitoimpa sentään kuvia :)


Hanna

4 kommenttia:

  1. sun silmät...wow!!! <3

    VastaaPoista
  2. aika jännä toi sydän :o kirjottakaa enemmän!! millon teet sen postauksen niistä sun kiharoista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Juu pitäs koittaa saaha järkättyy asiat sillee et ehtis tännekki kirjotella. Mulla on aina kauhee kiire arkisin ku on kouluhommat ja reenit yms. Hmm..Voisin tehä sen kiharapostauksen tässä joku päivä :)

      Poista