perjantai 12. kesäkuuta 2015

12th of June

CSC_2947 DSC_2903 DSC_2923 DSC_2965 DSC_2981 DSC_3040 DSC_3053 DSC_3084 DSC_3193 DSC_3269 DSC_3271

Ihanaa, vihdoin kesä! ♥ On niin ihanaa valvoa myöhään ja ihailla ilta-aurinkoa, vaikka aamulla onkin tuskaista herätä. Valitettavasti tämä kesä on alkanut kylmillä ja sateisilla keleillä, ja ainoa hetki, jolloin oikeesti tuntuu kesältä, on nää illat. Kumma kun päivät sataa vettä ja myrskyää ja illalla aurinko paistaa minkä kerkeää. Toivon lämpimiä kelejä että sais tehä kunnolla asioita ja sais vähä rusketustaki, nyt nimittäin ei huvittas yhtään lähteä ulos tekemään yhtään mitään, puhumattakaan bikineillä hillumisesta.
     Mun päivät on kulunu kotitöitä tehdessä ja haaveillessa. Oon oikeesti haaveillu nyt ihan kaikesta! Matkasta ulkomaille, uusista vaatteista, uusista hiuksista, autosta jne. Oon suunnitellukki niitä ihan paperille ja tein jopa säästölippaan näitä juttuja varten :D Onhan se hyvä aina haaveilla kaikesta ja yrittää toteuttaakin niitä. Lomaan on mahtunu niin terveellistä ruokaa, leipomista, lenkkeilyä ja löhöämistä, hehe. Aika epäterveelliset elämäntavat ollu tän alkukesän se täytyy myöntää, mutta nyt ois aika ottaa itteä niskasta kiinni ja aloittaa terveellisempi elämä. Haettiin eilen meille uusi koira. Se on alle vuoden ikäinen karjalankarhukoira Elmeri. Se on meiän Roopen veli ni haettiin se sit meille.
     Iltani..tai siis yöni jatkuu tästä jotain sarjaa tai elokuvaa katsellessa, josta tulikin mieleen, että mun pitää esitellä teille yks uus sarja kunhan ehdin! Toivottavasti te ootte viisaampia kuin mä, ja menette ajoissa nukkumaan, ettekä joka yö kello 4, niinkuin minä. Heissulivei! ♥

2 kommenttia:

  1. Sun blogissas on kyllä tosi kauniita kuvia! :) Klikkasin itseni lukijaksi. :)

    VastaaPoista
  2. Vau kuinka upeita kuvia! :) Haha toi on kyllä niin perus, että lomalla tulee välillä valvottua myöhään :D

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista