lauantai 9. toukokuuta 2015

9.5

Heissan! Pitkä aika on taas kulunu siitä ku oon viimeks kirjotellu. En jaksa alkaa ees selittelee miks. Ei varmaa oo kovin mielenkiintosta luettavaakaan, jos aina selittelen miks en oo kiireen takia postaillu jne. Eipä sillä että nämä minun tekstit muutenkaa olis järkyttävän hyviä. On vaa mukava kirjotella tänne vaikkei kellää varmaan kiinnostakkaan :D No mutta se siitä.

DSC_1984      Olin Jannella yötä ja ku se lähti töihin ni mä tylsyyksissäni ja kyytiä ootellessa siivosin sen huoneen. Sit käytiin äitin ja Anniksen kanssa mummolassa juhlimassa serkku/kummipojan 1v synttäreitä. Ja sen tietää ku mummolaan menee ni sieltä ei poistuta ennenku on tullu ainaki kaks kiloo lisäystä painoon. Oli taas kaikenmaailman herkut ja ku kaikkee piti maistella...

DSC_2010 DSC_2013 DSC_2014 DSC_2016 DSC_2027 DSC_2025 DSC_2057      Päivän reeninä toimi puupinon purku ja nyt tuntuu mukavasti selässä ja käsissä. Huomenna pitäis  tehä kuntopiiri ja käydä juoksemassa. Mutta nyt pitää lähtiä nukkumaan että jaksaa huomena herätä äitiä onnittelemaan, öitä :) DSC_2074 DSC_2153

1 kommentti:

  1. Moikka! Sellaisella asialla olen liikkeellä, että koitan saada kasaan jonkinlaista blogiyhteistyö(whatsapp)ryhmää alle 50 lukijan valokuvaus- ja lifestyleblogeille. Tarkoitus olisi toteuttaa yhdessä jonkinlaisia teemapostauksia, kerron lisää jos haluatte mukaan. Ottakaa yhteyttä aino-e-k@hotmail.com niin vaihdetaan puhelinnumeroita jos teitä kiinnostaa! :)

    VastaaPoista